اخذ پذیرش مقاله در مجلات معتبر

گروهApplyRoad، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر، پذیرش و چاپ مقاله ISI، پذیرش و چاپ مقاله ISC را به صورت تضمینی به انجام می رساند.

برای دیدن لیست مجلات مورد تائید وزارت علوم با نمایه ISC، عبارت زیر را در سایت گوگل جستجو کنید:

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

سپس وارد سایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام شوید.  بر روی لینک نشریات اصلی در وسط صفحه کلیک کنید

در صفحه بعد در قسمت بالای سمت راست روی عبارت EN کلیک کنید و در صفحه بعد روی All ISC Research Journals کلیک کنید. ما به صورت تضمینی در یکی از این ژورنال ها برای شما پذیرش خواهیم گرفت.

 همچنین در برخی از رشته ها ApplyRoad این توانمندی را داراست تا مقاله های شما را در ژورنالهای ISI چاپ نماید که این امر مستلزم سطح مناسب مقاله شماست. بنابراین پیش از هرچیز باید مقاله شما توسط کارشناسان ApplyRoad بررسی شود و در صورت مناسب بودن مقاله، آن را در ژورنال های ISI که در سایت تامسون نمایه هستند چاپ خواهد نمود. پس از پذیرش مقاله شما، برای اطمینان از ISI بودن آن مجله به سایت زیر مراجعه نمایید و ISSN مجله که در سایت آن مجله ذکر شده است را در این سایت وارد نمایید. در صورتی که ژورنال در این نمایه ایندکس شده باشد، مشخصات مجله برای شما نشان داده خواهد شد.

 http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl

 دقت کنید که همانند شکل زیر حتما ISSN را انتخاب نمایید و عدد دقیق ISSN را به صورت دستی وارد نمایید و از سایت مستقیماً کپی نکنید تا بین اعداد فاصله نباشد.

paziresh

 تعرفه: بسته به نوع ژورنال، متفاوت خواهد بود

مدت زمان اخذ پذیرش مقاله: دوماه

مدت زمان چاپ مقاله: این زمان معمولاً بین دو تا سه ماه بعد از پذیرش می­باشد.

 همچنین همیشه دقت نمایید که مجله ISI که در آن پذیرش میگیرید جزو لیست مجلات نامعتبر وزارت علوم ایران نباشد. شما میتوانید آخرین لیست موجود را از لینک زیر دانلود نمائید.

دانلود لیست مجلات نامعتبر