استخراج مقاله از پایان نامه و رساله

استخراج مقاله از پایان نامه و تبدیل پایان ­نامه به یک، دو و یا چند مقاله در تخصص ماست. اگر مقطع تحصیلی شما کارشناسی ارشد است، ما تضمین  می­کنیم که حداقل میتوان دو مقاله از پایان نامه شما استخراج نمود و در مجلات معتبر چاپ نمود. اگر مقطع شما دکتری است، حداقل روی چاپ چهار مقاله از رساله خود حساب کنید. متاسفانه دانشجویان معمولاً فصل دوم خود را کاملاً نادیده میگیرند در حالیکه میتوان از بخش بررسی مفاهیم و پیشینه پژوهش، یک مقاله به صورت Review استخراج نمود. ارزش این نوع مقاله در کشورهای خارجی بسیار بالاتر از مقالات پژوهشی است زیرا تسلط شما را به حوزه مورد بررسی نشان میدهد و برای دریافت بورسیه تحصیلی، بسیار مفید است. جالب آنکه در بسیاری از پایان نامه ­های رشته ­های علوم انسانی، میتوان از فصل سوم نیز یک مقاله دیگر استخراج نمود.

حتماً شما در کار خود پرسشنامه توزیع نموده ­اید، پایایی و روایی یک مدل را بررسی کرده­ اید و یا مدل جدیدی برای سنجش یک متغیر طراحی نموده­ اید. استخراج مقاله از این بخش در رزومه شما بیش از هر چیز دیگری دارای ارزش خواهد بود. زیرا شما یک (متر) جدید برای سنجش یک متغیر طراحی نموده­ اید که در کارها و تحقیقات بعدی، بسیاری از محققان از کار شما استفاده خواهند نمود. بدین ترتیب مقالات آینده، به مقاله شما ارجاع یا Citation خواهند داد و اعتبار شما در جامعه علمی به سرعت افزایش خواهد یافت. در نهایت یک مقاله کلی نیز از پایان نامه شما استخراج خواهد شد که شامل تحلیل داده ­های شما و سایر بخش ها می ­باشد.

تعرفه: اگر فقط استخراج مقاله از پایان نامه خود را به ما بسپارید، هزینه پرداختی شما برای هر مقاله ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

زمان تحویل: یک هفته

گروه ApplyRoad، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر، پذیرش و چاپ مقاله ISI، پذیرش و چاپ مقاله ISC را به صورت تضمینی به انجام می رساند.